• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nystartfinans eller inte?

Chis

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 Juli 2022
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Fick svar idag om att de kräver medsökande. "Du kan ringa till vem som helst som har fast jobb, det kan vara din gamla dagisfröken", jo tjena..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mirars

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 September 2021
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
51
Poäng
137
Fick svar idag om att de kräver medsökande. "Du kan ringa till vem som helst som har fast jobb, det kan vara din gamla dagisfröken", jo tjena..
Slarv av mig.. gick tillbaka och läste ditt inlägg. Vad jag förstod av det så har du över 300k i skulder?
 

Chis

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 Juli 2022
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Han sa att kalkylerna inte gick ihop, men hade han själv fått bestämma hade det varit godkänt. Han verkade helt genuin.
 

Chis

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 Juli 2022
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Vad konstigt. Jag försöker nå Nstart för att jag har frågor från en eventuell medlåntagare, men blir klickad så fort jag kommer fram och har presenterat mig? Är detta vanligt beteende hos dem? Har nu försökt flera gånger.
 

Mirars

Aktiv medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 September 2021
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
51
Poäng
137
Strax under faktiskt, men därikring ja.
Tråkigt att
Vad konstigt. Jag försöker nå Nstart för att jag har frågor från en eventuell medlåntagare, men blir klickad så fort jag kommer fram och har presenterat mig? Är detta vanligt beteende hos dem? Har nu försökt flera gånger.

Wow, trevligt! :rolleyes: :oops:
Vet att jag va med om något "liknande", ringde in i vänta på svar om mitt lån och hade lite funderingar, ringde huuuuuur många signaler som helst utan svar. Ringer då från dotterns mobil och får svar på en gång. I samma sekund som vi la på så provade jag från min mobil, utan svar.
Reflekterade över det där ett par gånger och provade flertalet. Känns som att en blir "registrerad/stämplad" i fack efter att de har ens personuppgifter.

Jag är väldigt tacksam för Nstart som faktiskt hjälpte mig ur min kniviga sits.. men majoriteten av deras personal skulle behöva bytas ut.
 

KulanKalle

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 Oktober 2022
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej! Hur lång tid ungefär från att man signerat skuldbrevet, tar det innan lånen är lösta? Skrev på idag och håller tummarna nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp